Termenii și Condițiile stabilesc condiții și specifică drepturile și obligațiile vânzătorului (distribuitor) și ale utilizatorului precum și ale clientului (consumatorul, cumpărătorul).

Urmatoarele reguli stabilesc politica de confidentialitate si securitate a datelor procesate de MBA Solution

Store SRL, in special a datelor cu caracter personal conform Regulamentului European

679/2016(GDPR). Aceasta politica explica in ce mod utilizam noi, MBA Solution Store SRL, orice tip de

informatie personala pe care ne-o puteti oferi pe parcursul utilizarii site-ului sau plasarii unei

comenzi/comenzi online.

Ce date prelucram?

S.C. MBA Solution Store S.R.L., compania este detinatoare a datelor care se prelucreaza pe site, pe mail sau

telephonic.

Nu vom vinde, inchiria sau distribui informatiile nimanui. Colectam informatiile de la clienti pentru a putea onora

comenziile si pentru a oferi clientilor nostri informatii complete referitoare la noile oferte de pret aparute. De

asemenea informatiile colectate servesc la intocmirea documentelor legale si obligatorii in raport cu institutiile statului.

Informatiile minim obligatorii colectate includ: numele si prenumele, adresa de livrare, adresa de facturare, numerele

de telefon si adresa de e-mail.

Datele mentionate mai sus sunt transmise in scopul informarii dumneavoastra si a procesarii comenzilor companiilor

de curierat.

Cum colectam datele dumnevoastra personale?

Datele dumneavoastra personale sunt solicitate in procesul de plasare a comenzilor pe platforma nostra sau pentru a

solicita oferte referitoare la gama noastra de produse, dar nu inainte de a obtine de la dumneavoastra

consimtamantul liber exprimat de colectare si procesare a acestor date.

Cui comunicam datele dumnevoastra personale?

Datele dumneavoastra personale sunt comunicate in primul rand institutiilor statului odata cu eliberarea facturilor

fiscale ce insotesc produsele vandute. De asemenea numele si adresa de email sunt folosite in comunicarea cu

dumneavoastra in scop de informare. Numele, adresa si telefonul dumneavoastra sunt transmise companiilor de

curierat pentru livrarea produselor.

Cat timp pastram datele dumnevoastra personale?

Datele dumneavoastra personale sunt pastrate pe o perioada maxima de timp pe care o impune legea sau de care

avem nevoie pe durata colaborarii noastre. Astfel datele personale solicitate la plasarea comenzilor si intocmirea

facturilor vor fi pastrate timp de 5 ani, asa cum prevede legea in acest moment. Adresele de email si conturile

personale vor fi pastrate atata timp cat nu se solicita stergerea acestora.

Cum protejam datele dumneavoastra ?

Cand va revizuiti informatia personala, noi va oferim spre utilizare un server cu grad inalt de siguranta. Nivelul de

securitate a tranzactiilor, a sesiunilor de cumparare si de introducere a datelor personale este in conformitate cu

cerintele acestei industrii pe plan mondial, folosind un certificat digital SSL de 256 de biti eliberat de o autoritate

recunoscuta international. Acest site foloseste masuri de securitate impotriva pierderii, alterarii sau folosirii gresite a

informatiilor care se afla sub controlul nostru

Care sunt drepturile dumneavoastra si cum pot fi exercitate?

Garantam respectarea drepturilor dumneavoastra si le enumeram mai jos pe cele mai importante:

Dreptul la informare – puteti solicita oricand informatii privind activitatile de prelucrare a datelor dumneavoastra ;

Dreptul de acces la date - orice solicitare se poate face prin email la adresa contact [at] mbass.ro

Dreptul la rectificare – puteti cere rectificarea datele personale considerate a fi gresite sau incomplete;

Dreptul la stergerea datelor – puteti cere oricand stergerea datelor personale, atata timp cat acestea nu sunt impuse

de lege

Dreptul la restrictionarea prelucrarii - puteti solicita restrictionarea prelucrarii in cazul in care considerati ca datele

sunt gresite sau inexacte

Dreptul de opozitie – puteti sa va opuneti prelucrarilor de date care se intemeiaza pe interesul nostru legitim

Dreptul de retragere a consimtamantului – un consimtamant acordat anterior poate fi oricand retras. Retragerea

consimtamantului va avea efecte doar pentru viitor, prelucrarile anterioare retragerii ramanand in continuare valabile

Dreptul de a depune plangere - puteti depune plangere fata de modalitatea de prelucrare a datelor personale la

Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal

Dreptul de a va adresa justitiei

1. DEFINIȚII ȘI TERMENI

www.efitsolution.ro este proprietatea SC MBA Solution Store SRL și utilizarea acestuia implică acceptarea termenilor și condițiilor de mai jos.

SC MBA Solution Store SRL – vânzătorul și operator al operațiunilor online, organizată în baza legii române, cu sediul în Cluj-Napoca, Str. Dunării nr. 29/10, Cod 400593, Judet Cluj, România, cod de identificare fiscală RO30591944, înregistrată la Registrul Comertului sub nr. J12/2292/2012.

Cumpărător – persoana fizică/juridică ce are sau obține acces la conținutul Site-ului prin orice mijloc de comunicare pus la dispoziție de MBA Solution Store SRL sau în baza unui acord de utilizare existent între MBA Solution Store SRL și acesta.

Client – orice persoană fizică/juridică ce are sau obține acces la conținutul Site-ului, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de către MBA Solution Store (electronic, telefonic, etc.) sau în baza unui acord de utilizare existent între MBA Solution Store și acesta și care necesită crearea și utilizarea unui CONT.

Cont – secțiunea din Site formată dintr-o adresă de e-mail și o parolă care permite Cumpărătorului transmiterea Comenzii și care conține informații despre Client/Cumpărător și istoricul Cumpărătorului în Site (Comenzi, facturi fiscale, garanții, Bunuri, etc.).

Utilizator – orice persoană fizică/juridică înregistrată pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, și-a dat acordul cu privire la clauzele specific Site-ului din secțiunea “Termeni și Condiții Generale”.

Comandă – un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător prin care Cumpărătorul transmite Vânzătorului, prin intermediul Site-ului intenția sa de a achiziționa Bunuri și Servicii de pe Site.

Favorite – secțiunea din Site care permite Cumpărătorului/Utilizatorului să își creeze liste cu produsele favorite.

Bunuri și Servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele și serviciile menționate în Comandă, care urmează a fi furnizate de către Vânzător Cumpărătorului ca urmare a Contractului încheiat.

Contract – contractul încheiat între Vânzător și Cumpărător, fără prezența fizică simultană a Vânzătorului și a Cumpărătorului.

Campanie – acțiunea de a expune în scop comercial un număr finit de Bunuri și/sau Servicii, având un stoc limitat și predefinit, pentru o perioadă de timp stabilită de către Vânzător.

Conținut - toate informațiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate și accesate prin utilizarea unui echipament electronic; conținutul oricărui e-mail trimis Cumpărătorilor de către Vânzător prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil; orice informație comunicată Cumpărătorului prin orice mijloc de către un angajat al Vânzătorului, conform informațiilor de contactare, specificate sau nu de către acesta; Informații legate de Bunurile și/sau Serviciile și/sau tarifele practicate de Vânzător într-o anumită perioadă; date referitoare la Vânzător, sau alte date privilegiate ale acestuia.

Review – evaluare scrisă de către Cumpărător, bazată pe experiența personală pe Site-ul companiei cu privire la respectarea specificațiilor menționate de către Vânzător a produselor sau serviciilor oferite.

Comentariu – apreciere sau observație cu scop critic, pe baza unui Review sau a unui alt comentariu.

Întrebare – formula de adresare de către alți Utilizatori/Clienți/Cumpărători cu scopul de a obține informații despre produsele sau serviciile de pe pagina respectivă.

Răspuns – informație scrisă transmisă Utilizatorului/Clientului/Cumpărătorului care a adresat o Întrebare în Site.

Newsletter – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv poștă electronic (e-mail, SMS) asupra Bunurilor și/sau a promoțiilor desfășurate de Vânzător într-o anumită perioadă.

Tranzacție – încasarea sau rambursarea unei sume rezultată din vânzarea unui produs de către SC MBA Solution Store SRL, Cumpărătorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de către Vânzator, indiferent de modalitatea de livrare.

Specificații – toate specificațiile și/sau descrierile Bunurilor și Serviciilor, așa cum sunt precizate în descrierea acestora.

2. DOCUMENTE CONTRACTUALE

Prin înregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vânzătorul își derulează operațiunile comerciale. Notificarea primită de către Cumpărător, după efectuarea Comenzii are rol de informare și nu reprezintă acceptarea Comenzii. Această notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic. Pentru motive justificate, Vânzătorul își rezervă dreptul de a schimba cantitatea Bunurilor și/sau Serviciilor din Cumpărătorul va fi anunțat în legătură cu respectivele modificări la adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziția Vânzătorului. Contractul se consideră încheiat între Vânzător și Cumpărător în momentul primirii de către Cumpărător de la Vânzător, prin intermediul poștei electronice și/sau SMS a notificării de expediere a Comenzii.

3. POLITICA DE VÂNZARE ONLINE

3.1 Accesul în vederea efectuării unei Comenzii îi este permis oricărui Client/Cumpărător. Pentru motive justificate MBA Solution Store își rezervă dreptul de a restricționa accesul Clientului/Cumpărătorului în vederea efectuării unei Comenzi și/sau la unele din modalitățile de plată acceptate, în cazul în care consideră că în baza conduitei sau a activității Clientului/Cumpărătorului pe Site, acțiunile acestuia aduce un prejudiciu companiei. În oricare dintre aceste cazuri, Clientul/Cumpărătorul se poate adresa Departamentului de Relații cu Clienții al MBA Solution Store, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea măsurilor sus-menționate.

3.2 Comunicarea cu Vânzătorul se poate realiza prin interacțiunea directă cu acesta sau prin adresele menționate la secțiunea “contact” din Site. Vânzătorul are libertatea de a gestiona informațiile primite fără a fi nevoit să aducă justificări pentru aceasta.

3.3 În cazul unui volum de trafic neobișnuit de mare provenit din partea unei rețele de internet, MBA Solution Store își rezervă dreptul de a cere Clienților/Cumpărătorilor introducerea manuală a codurilor de validare de tip captcha, în vederea protejării informației din cadrul Site-ului.

3.4 MBA Solution Store poate publica pe Site informații despre Bunuri și/sau Servicii și/sau promoții practicate, într-o anumită perioadă de timp și în limita stocului disponibil.

3.5 Toate tarifele aferente Bunurilor și/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) și includ T.V.A.

3.6 După 14 zile de la achiziționarea unui bun de pe site-ul MBA Solution Store, cumpărătorului i se va cere un review legat de acesta, pentru a contribui la informarea altor posibili Utilizatori/ Clienți/ Cumpărători și dezvoltarea activității MBA Soluțion Store. Solicitarea va fi trimisă pe adresa de e-mail înscrisă de Cumpărător.

4. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ ȘI INDUSTRIALĂ

Conținutul, logo-urile, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text și/sau conținut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusivă a MBA Solution Store, acesteia fiindu-i rezervate toate drepturile obținute in acest sens în mod direct sau indirect (prin licențe de utilizare și/sau publicare). Clientului/Cumpărătorului nu îi este permisă, în baza Legii nr.8/1996, copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terțe părți, modificarea și/sau altfel alterarea, utilizarea, expunerea, includerea oricărui Conținut în orice alt context decât cel original intenționat de MBA Solution Store, includerea oricărui Continut în afara Site-ului, îndepartarea însemnelor care semnifică dreptul de autor al MBA Solution Store asupra acestora. Clientul/Cumpărătorul poate copia, transfera și/sau utiliza Conținutul numai în scopuri personale sau non-comerciale, numai în cazul în care acestea nu intră în conflict cu Termenii și Condițiile Generale.

5. COMANDA

5.1 Clientul/Cumpărătorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adăugarea Bunurilor dorite in coșul de cumpărături, urmând să finalizeze Comanda efectuând plata prin una dintre modalitățile indicate. Odată adăugat în coșul de cumpărături, un Bun este disponibil pentru achiziție în măsura în care există în stoc. Adăugarea unui Bun în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi și nici rezervarea automată a Bunului.

5.2 Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plăsarii Comenzii.

5.3 Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul consimte că poate fi contactat de către Vânzător, prin orice mijloc disponibil/agreat de Vânzător, în orice situație în care este necesară contactarea Cumpărătorului.

6. CONFIDENȚIALITATE

6.1 MBA Solution Store va păstra confidențialitatea informațiilor de orice natură pe care le furnizează Clientul/Cumpărătorul.

6.2 Prin transmiterea de informații prin intermediul acestui Site, Clientul/Cumărătorul oferă Vânzătorului acces nerestricționat și irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afișa, modifica, transmite și distribui aceste informații Vânzătorul poate utiliza liber, în interes propriu, aceste informații, idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care Clientul/ Cumpărătorul le-a transmis prin intermediul Site-ului.

6.3 Prin înscrierea în baza de date a MBA Solution Store, Clientul/Cumpărătorul își oferă consimțământul, în limitele legislației în vigoare, de a fi contactat de către terți, parteneri ai MBA Solution Store: furnizori de servicii de marketing, alți furnizori de servicii (servicii de curierat) în vederea îndeplinirii obiectului Contractului încheiat între Cumpărător și Vânzător, cât și de alte companii cu care MBA Solution Store poate dezvolta programe comune de ofertare pe piața Bunurilor și/sau a Serviciilor, etc.

7. PUBLICITATE

7.1 Newsletterele MBA Solution Store sunt transmise prin intermediul specialiștilor de marketing. Astfel, sunt asigurate confidențialitatea și securitatea informațiilor.

7.2 În momentul în care, Clientul își creează un Cont pe Site, are posibilitatea să își exprime acordul cu privire la primirea de Newslettere. Clientul își poate modifica opțiunea cu privire la acordul emis către Vânzător în orice moment: prin contactarea MBA Solution Store în acest sens. prin modificarea setărilor din Contul de client la secțiunea “Abonări”. prin accesarea link-ului de dezabonare afișat în mesajele comerciale primite de la Vânzător.

8. TRANSFERUL PROPRIETĂȚII BUNURILOR

Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferată Cumpărătorului la livrare, după efectuarea plății din partea acestuia, în locația indicată în Comandă (înțelegând prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscală în cazul livrărilor efectuate de personalul Vânzătorului).

9. RĂSPUNDERE

9.1 Vânzătorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel provocate de către Cumpărător sau oricare terță parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către Vânzător a oricărei din obligațiile sale conform Comenzii și pentru daune care rezultă din utilizarea Bunurilor după livrare și în special pentru pierderea acestora.

9.2 Prin crearea și utilizarea Contului, Clientul/Utilizatorul/Cumpărătorul își asumă răspunderea pentru menținerea confidențialității datelor de Cont (user și parolă) și pentru gestionarea accesării Contului, și, în măsura permisă de legislația în vigoare, este responsabil de activitatea derulată prin intermediul Contului său.

9.3 Prin crearea Contului și/sau utilizarea Conținutului și/sau plasarea Comenzilor, Clientul/ Utilizatorul/Cumpărătorul acceptă în mod expres și fără echivoc Termenii și Condițiile Site-ului în ultima versiune actualizată care este comunicată în cadrul Site-ului, existentă la data creării Contului și/sau utilizării conținutului și/sau la data plasării Comenzii.

9.4 Ulterior creării Contului utilizarea Conținutului echivalează cu acceptarea modificărilor intervenite asupra Termenilor și Condițiilor Site-ului și/sau a versiunilor actualizate ale Termenilor și Condițiilor Site-ului.

9.5 Acceptarea Termenilor și Condițiilor Site-ului se confirmă prin bifarea checkboxului corespunzător din Site și/sau prin trimiterea Comenzii.

10. REVIEW-URI, COMENTARII, ÎNTREBĂRI ȘI RĂSPUNSURI

Înscrierea de Review-uri, Comentarii, Întrebări și Răspunsuri se poate face, de către Utilizatori/Clienți/Cumpărători, la secțiunile “Întrebări și răspunsuri”, respectiv “Review-uri”. Informațiile înscrise pot fi atât pozitive, cât și negative și se vor referi la caracteristicile și modul de utilizare al unui produs. Reguli la care se angajează fiecare Utilizator/Client/Cumpărător în momentul publicării unui Review/Comentariu/Întrebare/Răspuns : să utilizeze un limbaj corespunzător, neofensator, fără termeni care pot jigni sau afecta Vânzătorul sau oricare alt Utilizator/Client/Cumpărator; să facă referiri doar la caracteristici și/sau modul de utilizare al unui anumit produs, evitând informații legate de aspecte variabile (preț sau oferte promoționale) sau informații care țin de modul desfășurării Comenzii; să se asigure de încadrarea corectă a conținutului introdus pe Site astfel: orice întrebare va fi înscrisă la secțiunea “Întrebări și răspunsuri” și orice Review va fi înscris la secțiunea “Review-uri”; să folosească această facilitate doar pentru a comunica sau a obține detalii suplimentare referitoare la un anumit produs de pe Site fără a face referire către alte firme ce promovează vânzarea și cumpărarea de produse sau servicii; să nu furnizeze sau să solicite date personale (detaliile de contact, informații despre adresa de livrare sau de domiciliu, numere de telefon, adrese de e-mail, nume și/sau prenume, etc.) sau orice altă informație care poate determina dezvăluirea acestor date personale; să nu încerce fraudarea serviciilor puse la dispoziție de către Vânzător sau să ofere Review-uri/Comentarii/Întrebari/Răspunsuri care să conțină materiale de natură publicitară; Dacă un Review/Comentariu/Întrebare sau Răspuns este caracterizat printr-un conținut inadecvat, Vânzătorul are dreptul de a-l elimina; În cazul în care se constată încălcarea Termenilor și Condițiilor în mod repetat, Vânzătorul își rezervă dreptul de a suspenda posibilitatea Utilizatorului/Clientului/Cumpărătorului de a publica Review-uri/Comentarii/Întrebări sau Răspunsuri în secțiunile “Întrebări și răspunsuri”, respectiv “Review-uri”.

11. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

11.1 Scopul colectarii datelor este: informarea Clienților/Cumpărătorilor privind situația Contului lor, inclusiv validarea, expedierea și facturarea Comenzilor, rezolvarea anulărilor sau a problemelor de orice natură referitoare la o Comandă; trimiterea de Newslettere și/sau alerte periodice, prin folosirea poștei electronice (e-mail); pentru eventuale cercetări de piață, de urmărire și monitorizare a vânzărilor și comportamentul Clientului/Cumpărătorului.

11.2 Prin completarea datelor în formularul de creare de Cont și/sau de Comandă Cumpărătorul declară și acceptă ca datele sale personale să fie incluse în baza de date a MBA Solution Store și își dă acordul ca toate aceste date personale să fie stocate, utilizate și prelucrate în scopul prevăzut mai sus la punctul 13.1.

11.3 Prin citirea Documentului ați luat la cunoștință faptul că vă sunt garantate drepturile prevăzute de lege, respectiv dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de intervenție, dreptul de opoziție, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de vă adresa justiției în caz de încălcare a drepturilor prevăzute în Legea 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date.

11.4 MBA Solution Store poate furniza datele cu caracter personal ale Cumpărătorului altor companii cu care se află în relații de parteneriat, dar numai în baza unui angajament de confidențialitate din partea acestora și numai în scopurile menționate la punctul 13.1, prin care garantează că aceste date sunt păstrate în siguranță și că furnizarea acestor informații personale se face conform legislației în vigoare, după cum urmează: furnizorilori de servicii de curierat, furnizorilor de servicii de marketing, furnizorilor de servicii de plată/bancare.

12. FORȚA MAJORĂ

Niciuna din părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare la termen și/sau în mod corespunzător, total sau parțial este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat. Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează, fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a Contractului fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte alte daune-interese.

13. LEGEA APLICABILĂ – JURISDICȚIA

Contractul este supus legii române. Eventualele litigii apărute între MBA Solution Store și Clienți/Cumpărători se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române din Cluj-Napoca.

Urmatoarele reguli stabilesc politica de confidentialitate si securitate a datelor procesate de efitsolution.ro,

in special a datelor cu caracter personal conform Regulamentului European 679/2016(GDPR). Aceasta

politica explica in ce mod utilizam noi, efitsolution.ro, in calitate de operator, orice tip de informatie

personala pe care ne-o puteti oferi pe parcursul utilizarii site-ului sau plasarii unei comenzi online.

Ce date prelucram?

S.C. MBA Solution Store S.R.L., compania care detine site-ul efitsolution.ro, este singura detinatoare a informatiilor

colectate pe acest site si singura care opereaza aceste date.

Nu vom vinde, inchiria sau distribui informatiile nimanui. Colectam informatiile de la clienti pentru a putea onora

comenziile si pentru a oferi clientilor nostri informatii complete referitoare la starea comenziilor, a livrarii si pentru a

furniza noi oferte sau promotii. De asemenea informatiile colectate servesc la intocmirea documentelor legale si

obligatorii in raport cu institutiile statului. Informatiile minim obligatorii colectate includ: numele si prenumele, adresa

de livrare, adresa de facturare, numerele de telefon si adresa de e-mail. Informatiile referitoare la cardurile bancare

nu vor fi colectate sau salvate de catre site-ul nostru.

Datele mentionate mai sus sunt transmise in scopul informarii dumneavoastra si a procesarii comenzilor companiilor

de curierat, procesatorilor de plati si departamentului de email marketing, cu totii in calitate de procesatori, cu toate

acestea avand contracte semnate si active prin care asiguram confidentialitatea si siguranta datelor dumneavoastra.

Pentru clientii care si-au creat un cont in magazinul nostru online, actualizarea informatiilor oferite se poate face

automat prin logarea in contul de client. Fiecare cont este protejat de o parola, cunoscuta doar de detinatorul contului

respectiv.

Cum colectam datele dumnevoastra personale?

Datele dumneavoastra personale sunt solicitate in procesul de plasare a comenzilor pe site-ul nostru sau pentru a

solicita oferte referitoare la gama noastra de produse, dar nu inainte de a obtine de la dumneavoastra

consimtamantul liber exprimat de colectare si procesare a acestor date.

Oferim de asemenea clientilor nostri posibilitatea de abonare/dezabonare la newsletterele noastre direct din pagina

noastra sau prin solicitare scrisa la adresa de email contact [at] efitsolution.ro Pentru aceasta singurele informatii pe

care vi le solicitam sunt numele si adresa de email.

Cui comunicam datele dumnevoastra personale?

Datele dumneavoastra personale sunt comunicate in primul rand institutiilor statului odata cu eliberarea facturilor

fiscale ce insotesc produsele vandute. De asemenea numele si adresa de email sunt folosite in comunicarea cu

dumneavoastra in scop de informare si de marketing, departamentului de email marketing. Numele, adresa si

telefonul dumneavoastra sunt transmise companiilor de curierat pentru livrarea produselor.

Cat timp pastram datele dumnevoastra personale?

Datele dumneavoastra personale sunt pastrate pe o perioada maxima de timp pe care o impune legea sau de care

avem nevoie pe durata colaborarii noastre. Astfel datele personale solicitate la plasarea comenzilor si intocmirea

facturilor vor fi pastrate timp de 5 ani, asa cum prevede legea in acest moment. Adresele de email si conturile

personale vor fi pastrate atata timp cat nu se solicita stergerea acestora.

Cum protejam datele dumneavoastra ?

Cand va revizuiti informatia personala, noi va oferim spre utilizare un server cu grad inalt de siguranta. Software-ul

acestui server cripteaza informatia pe care o introduceti dumneavoastra, inainte de a ne fi transmisa noua. Nivelul de

securitate a tranzactiilor, a sesiunilor de cumparare si de introducere a datelor personale este in conformitate cu

cerintele acestei industrii pe plan mondial, folosind un certificat digital SSL de 128 de biti eliberat de o autoritate

recunoscuta international. Acest site foloseste masuri de securitate impotriva pierderii, alterarii sau folosirii gresite a

informatiilor care se afla sub controlul nostru.

Care sunt drepturile dumneavoastra si cum pot fi exercitate?

Garantam respectarea drepturilor dumneavoastra si le enumeram mai jos pe cele mai importante:

Dreptul la informare – puteti solicita oricand informatii privind activitatile de prelucrare a datelor dumneavoastra ;

Dreptul de acces la date - orice solicitare se poate face prin email la adresa contact [at] efitsolution.ro

Dreptul la rectificare – puteti cere rectificarea datele personale considerate a fi gresite sau incomplete;

Dreptul la stergerea datelor – puteti cere oricand stergerea datelor personale, atat timp cat acestea nu sunt impuse

de lege

Dreptul la restrictionarea prelucrarii - puteti solicita restrictionarea prelucrarii in cazul in care considerati ca datele

sunt gresite sau inexacte

Dreptul de opozitie – puteti sa va opuneti prelucrarilor de date care se intemeiaza pe interesul nostru legitim

Dreptul de retragere a consimtamantului – un consimtamant acordat anterior poate fi oricand retras. Retragerea

consimtamantului va avea efecte doar pentru viitor, prelucrarile anterioare retragerii ramanand in continuare valabile

Dreptul de a depune plangere - puteti depune plangere fata de modalitatea de prelucrare a datelor personale la

Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal

Dreptul de a va adresa justitiei

Ultima actualizare: 24 Mai 2018

..